انتقال زندگی مانند جزر و مدی است که می تواند حتی بر قویترین ازدواج ها غلبه کند. مرگ یک دوست عزیز ، تولد فرزند ، تغییر در شغل یا وضعیت مالی ، یک حرکت ، آسیب یا بیماری - اینها همه نیروهای خارجی هستند که یک رابطه را آزمایش می کنند.

ما در شش ماه گذشته ناچار شدیم از دریای تغییر خود حرکت کنیم. کنستانتینو از کار در یک شرکت بزرگ به کار در منزل برای یک شرکت غیرانتفاعی کوچک رفت ، در حالی که دیوید برای نوشتن کار در داستان نویسی شغل خود را ترک کرد تا کار سنتی تر 9 تا 5 را در یک شرکت فناوری کوچک انجام دهد.

این تغییر ناگهانی باعث شده است که روابط ما احساس نگرانی نشود ، و ماندن در محیط کار و عمدی طول کشیده است.

شغل فنی جدید دیوید دارای یک برنامه آموزشی شدید است که باعث می شود او در پایان روز تخلیه شود. وقتی او از محل کار به خانه می آید ، نمی خواهد صحبت کند یا با هم ارتباط برقرار کند. او فقط می خواهد زمان را از برق جدا کند.

کار غیرانتفاعی کنستانتینو چالش های عملیاتی زیادی دارد ، بنابراین در پایان روز می خواهد مشکلات خود را با دیوید به اشتراک بگذارد و با آنها صحبت کند.

شما می توانید ببینید که این کجا می رود.

چگونه می توانیم وقتی ذهنمان از فشارهای روحی و روانی خودمان آزار می یابد ، در ارتباط باشیم؟

ما باید در جهت برآورده کردن نیازهای یکدیگر و ایجاد فضایی برای محبت و صمیمیت ، هدفمند باشیم. اینها برخی از بهترین اقدامات ما بوده اند.

برنامه زمان زوج
هنگامی که انتقال برنامه ها و برنامه های روزمره ما را مختل می کند ، اولین کاری که باید انجام شود معمولاً زمان زوج است که ممکن است هزینه بیشتری نسبت به کار یا کار یا مصارف خانگی داشته باشد.

برای مقابله با این موضوع ، ما عمداً هر دوشنبه یک روز خرما را برنامه ریزی می کنیم که در آن خانه را ترک می کنیم. این ممکن است مانند یک فرد فاقد مغز به نظر برسد ، اما برای بسیاری از زوج ها - از جمله ما - گفتن این کار ساده تر است. ما باید با اعطای وام دادن به اتاق نشیمن خود به دوستان کلیسایی که به یک اتاق جلسه برای یک گروه نماز هفتگی احتیاج داشتند ، خودمان را مجبور کنیم از آپارتمان خود بیرون بیاوریم.

برنامه ریزی زمان زوج در خارج از روال عادی شما فرصتی برای ارتباط با یکدیگر است. اگر عادت ندارید زمان مشترک را با هم برنامه ریزی کنید ، حداقل در طول فصل انتقال خود سعی کنید آن را امتحان کنید.

از آن زمان برای هر کاری که بهترین ارتباط را بین شما برقرار کند استفاده کنید: شام ، رابطه جنسی ، فعالیت دیگری که هر دو از آن لذت می برید یا چیزی که به آرامش هر دو شما کمک می کند. حتی فعالیت های روزمره ای که مانند هم انجام می شود ، مانند کارهای ورزشی یا سالن ورزشی ، می توانند در زمان کمبود زمان فرصت هایی برای اتصال باشند.

نوبت دادن و دریافت عشق است
حضور برای شخص دیگر دشوار بود زیرا هر دوی ما همزمان با تغییرات استرس زا روبرو شدیم.

کنستانتینو چنان با چالش های خود در محل کار پیچیده شد که از ارائه دلگرمی و پشتیبانی از دیوید هنگام شروع مقام جدید خود غافل شد.

چند هفته بعد ، کنستانتینو این موضوع را درک کرد و تلاش کرد تا حضور بیشتری داشته باشد وقتی که دیوید می خواست در مورد دشواری عاطفی بازگشت به یک کار تمام وقت اداری به اشتراک بگذارد. کنستانتینو حتی نوشتن یادداشت های کوچک دلگرم را به دیوید و چسباندن آنها در کیف کار دیوید شروع کرد.

شرکا به طرق مختلف به استرس انتقال واکنش نشان می دهند. برای ما مهم بوده است که به نیازهای یکدیگر توجه داشته باشیم. به عنوان مثال ، وقتی دیوید از خانه کار می کند ، وقتی که دیوید با یک کتاب و یک لیوان شراب باز شود ، شام می خورد.

سپس دیوید وقت بعد از شام وقت می گیرد تا در مورد روز کنستانتینو سؤال کند و در حالی که کنستانتینو درباره چالش هایی که در محل کار با او روبرو بوده صحبت کند. توجه داشته باشید که به نوبت به یکدیگر گرایش پیدا می کنید و به عشق می پردازید تا هر دو بتوانید حساب بانکی عاطفی خود را پر کنید.

ایجاد آئین ها
ما عادت کرده ایم که صبح صبح از خداحافظی ببوسیم و وقتی بعد از روز کار یکدیگر را می بینیم با یک بوسه سلام و احوالپرسی کنیم. این یک عادت ساده است ، اما همچنین به عنوان یک دوز سریع صمیمیت خدمت می کند وقتی که ما برای چیز دیگری وقت نداریم.

ما همچنین برخی از آیین های احمقانه داریم. دیوید که برای کار دوچرخه سواری می کند ، هر روز که به خانه می رسد زنگ خود را زنگ می زند. کنستانتینو وقتی صدای زنگ را می شنود از پنجره بیرون می زند و موج می زند. آیین دیگری که ما داریم نوشتن پیام هایی به یکدیگر روی آینه حمام با نشانگر پاک کننده است. آنها همیشه عاشق یادداشت ها نیستند - بعضی روزها ما فقط با یکدیگر جلاد را بازی می کنیم.

این آداب و رسوم هستند که کمک می کند تا ما را به هم متصل کند ، به خصوص در مواقعی که از فشارهای ناشی از فشار خارج می شویم. تلاش های کوچک می تواند پاداش قابل توجهی به همراه آورد.

سریع ببخشید
ما هر دو در طول این فصل انتقال تحریک پذیر تر بوده ایم. ما بیشتر از حد معمول به یکدیگر می گوییم یا چیزهایی را که آرزو می کردیم نمی گفتیم. این مهم است که تصدیق کنیم که یک فصل از استرس می تواند ما را به لرزه درآورد و ما را از خشم ، ناامیدی یا خستگی خارج کند.

با نام بردن این فصل به آنچه در آن است ، راحت تر می توانید همسرتان را ببخشید وقتی می گویند چیزی آزار دهنده است یا به شخصیت خود عمل نمی کند. ما مجبور به استفاده از یک "قانون عقب" نشده هستیم ، به ما این امکان را می دهد که عذرخواهی کنیم و چیزی را که از دهان ما بیرون زده است بخاطر داوری بهتر ما برگردانیم.

و هنگامی که این اتفاق می افتد ، انتخاب فضل راهی برای تشدید درگیری است

منبع : sanykala