کاندوم زنانه (کاندوم داخلی نیز شناخته می شود) نوعی مانع پیشگیری از بارداری است که قبل از رابطه جنسی به واژن وارد می شود

افراد ممکن است از رابطه جنسی بیشتر با کاندوم زنانه لذت ببرند زیرا با دانستن اینکه سلامت جنسی و تولید مثل خود را کنترل می کنند احساس امنیت می کنند. کاندوم زنانه خرید

کاندوم های زنانه برای قرار گرفتن صحیح به تمرین نیاز دارند

محبوب ترین و در دسترس ترین نوع کاندوم کاندوم مردانه (خارجی) است که درست قبل از رابطه جنسی بر روی آلت تناسلی مرد قرار می گیرد. کاندوم مردانه نوعی پیشگیری از بارداری و محافظت در برابر STI است - برخی معتقدند که قدمت کاندوم مردانه به مصر باستان برمی گردد ، اما اولین توصیف مستند کاندوم مردانه توسط آناتومیست ایتالیایی گابریلو فالوپیو در سال 1564 در کتاب De Morbo Gallico ، به عنوان روشی برای پیشگیری از بیماری سیفلیس (1،2).


کاندوم های زنانه اگرچه چندان شناخته شده نیستند ، وجود دارند. آنها در داخل واژن قرار می گیرند و با سد دندان متفاوت هستند (سدی که در خارج از واژن برای رابطه جنسی دهانی قرار داده شده است).


آنها چه هستند؟

کاندوم زن را می توان حداکثر تا هشت ساعت قبل از رابطه جنسی وارد واژن کرد (3،4). اکثر مدل های موجود در بازار دارای یک حلقه انعطاف پذیر در هر دو انتها هستند - یک حلقه داخلی برای نگه داشتن کاندوم در داخل واژن و یک حلقه خارجی برای جلوگیری از بالا رفتن کاندوم به داخل واژن. حلقه خارجی بخشی از ولو را نیز می پوشاند (5). Bedsider یک راهنمای عالی برای قرار دادن کاندوم زنانه دارد.


کاندوم زنانه ای که اکنون در سال 2018 برای خرید در دسترس است ، یک اختراع نسبتاً اخیر است که توسط Lasse Hessel ساخته شده و توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال 1994 به عنوان یک دستگاه پزشکی تأیید شده است (5). اما مانند کاندوم های مردانه ، کاندوم های زنانه بسیار دورتر است - افسانه یونان باستان از مینوس ، استفاده از کاندوم داخلی ساخته شده از مثانه بز را توصیف می کند (1،5). اولین توصیف مدرن کاندوم زنانه در سال 1907 ، در یک حق ثبت اختراع برای روش جمع آوری منی حیوانات برای تولید مثل (5).


نوع کمتر شناخته شده و کمتر در دسترس کاندوم زنانه کاندوم بیکینی است. اینها لباس زیر است که دارای شکافی در فاق با چفت و بستهایی است که کاندوم های ماده می توانند به آن متصل شوند ، به طوری که کاندوم به طور کامل به داخل واژن رانده نمی شود. نوع دیگر کاندوم بیکینی لباس زیر است که دارای کاندوم در محفظه ای مهر و موم شده در جلوی ولو است که می تواند قبل از رابطه جنسی باز شود (5،6).


چرا باید از کاندوم زنانه استفاده کرد؟

کاندوم های زنانه اغلب از پلی یورتان یا نیتریل ساخته می شوند که استفاده از آن برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند بی خطر است. یکی دیگر از مزایای کاندوم های زنانه پلی یورتان یا نیتریل این است که می توان آنها را با انواع روان کننده ها استفاده کرد (4،7). اگر حساسیت به لاتکس دارید یا از روان کننده اضافی برای سازگاری استفاده می کنید ، حتما قبل از استفاده بسته بندی را بررسی کنید.


کاندوم زنانه برای استفاده به نعوظ نیاز ندارد ، بر خلاف کاندوم مردانه ، که قبل از قرار دادن نیاز به نعوظ دارد.


برخی از افراد دریافتند که پس از مقدمه کافی ، متوقف شدن برای باز کردن ، پیدا کردن یا قرار دادن کاندوم بر روی آلت تناسلی می تواند نعوظ را مختل کرده و روحیه را از بین ببرد - کاندوم های ماده می توانند این مسئله را دور بزنند ، زیرا می توانند تا هشت ساعت قبل از رابطه جنسی وارد بدن شوند (3،4 ) داشتن شریک زندگی در تماشای قرار دادن کاندوم داخلی نیز می تواند شروع جدی برای پیش بازی باشد (7).


پس از رابطه جنسی ، کاندوم زن نیازی به حذف فوری ندارد ، اما اگر شریک زندگی شما انزال داشته باشد ، هنگام ایستادن بعد می تواند کثیف شود (4،8). بهتر است کاندوم زن را در حالت خوابیده بردارید. حلقه بیرونی کاندوم را بگیرید و آن را چند بار بچرخانید تا مایعات انزالی برای یک فرآیند تمیز کردن سریع و آسان بسته شود (4،8)


کاندوم های زنانه برای رابطه جنسی واژینال طراحی و تأیید شده اند ، اما افراد نیز استفاده از آنها را برای رابطه جنسی مقعدی گزارش کرده اند (9،10). در حالی که کاندوم های زنانه و مردانه هر دو به عنوان روش مانع عمل می کنند ، اما تحقیقات بیشتری در مورد چگونگی محافظت کاندوم های ماده در برابر شیوع STI در حین رابطه مقعدی لازم است (10،11) کاندوم های زنانه در جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی در حین رابطه جنسی واژینال موثر هستند (4).

عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم زنانه خرید


خرید کاندوم زنانه


کاندوم زنانه دیجی کالا


قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه قیمت


فروش قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه


کاندوم بانوان


فروش کاندوم زنانه


خرید پستی کاندوم زنانه


كاندوم زنانه


كاندوم نسائي


خريد كاندوم زنانه


مدل کاندوم زنانه


کاندم زنانه


کاندوم زنانه از کجا بخریم


کاندوم دخترانه


گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم‌زنانه


كوندوم نسائي


کاندوم زنان


کاندوم زنونه


کاندوم دخترونه


کاندوم‌ زنانه


کاندم‌زنانه


کاندوم های زنانه


کاندوم دختر


کاندوم زن


کاندوم.زنانه


کاندون زنانه