چگونه برای جذب مشتری ایده آل خود به عنوان یک درمانگر زوج گوتمن: مصاحبه با جو سانوک ، MA ، LLP ، LCC ، قسمت دوم

جو سانوک یک مشاور ، گوینده و مشاور برای درمانگران در تمرین خصوصی است. او میزبان تمرین تمرین ، پادکست شماره یک برای مشاوران با بیش از 50،000 بارگیری در هر ماه است.

این دومین قسمت از مصاحبه سه بخشی است. برای خواندن اقساط اول اینجا کلیک کنید.

کایل: آیا پیشنهادی برای کمک به درمانگران جدید برای برقراری ارتباط با مشتریهای ایده آل دارید که فکر می کنند ، "وای وای ، این درمانگر واقعاً من را می فهمد." آیا وبلاگ نویسی را توصیه می کنید؟ رسانه های اجتماعی؟ کدام یک از جنبه های مفید است؟

جو: من مشاورانم را از طریق تمریناتی انجام می دهم که ما آن را "آواتار تجاری شما" یا "مشتری ایده آل" می نامیم. "ما معمولاً یک شخص تظاهر کننده را ترسیم می کنیم: ما به آنها یک اسم می دهیم - بیایید کایل را برای این مثال و یک سن ، و هدفی را برای جذب او به تمرین من تعیین کنید. ما سپس تصویری کامل از سبک زندگی Pretend Kyle ایجاد می کنیم: وی در حال حاضر با او چه معضلی دارد ، با چند کودک او رابطه دارد ، چه کسی با همسرش در حال جنگ است یا خیر ، دعوا های آنها راجع به آن ، چه کسی به کلیسا می رود یا مذهبی است. به هر طریقی ، خواه او به یوگا برود ، بطور کامل ترسیم می کند که پیشگویی کایل کیست. نماد تجارت من

این طرح باید به قدری دقیق باشد که بتوانید شکل ظاهری کایل را ببینید. این ممکن است به پیدا کردن تصویری از شخص آنلاین به منظور نمایش کایل کمک کند. سپس ، هنگامی که مشغول وبلاگ نویسی هستید و یا در حال نوشتن محتوای صفحه اصلی خود هستید ، کایل و نیازها و خواسته های او را در ذهن خود تصویر می کنید. اغلب اوقات ، مردم تصمیم می گیرند که به طور کلی چه کسی را جذب کنند: "من می خواهم اواخر دهه 20 یا اوایل دهه 30 او را که در غرب زندگی می کند یک پسر را جذب کنم" یا "من می خواهم افراد را از 25 تا 61 سالگی جذب کنم." اما این خیلی بزرگ است از یک محدوده

هنگامی که آن تصویر واضح از شخص خود را تهیه کردید ، می توانید راحت تر شروع کنید به تصویر کشیدن که کایل اگر در حقیقت همسرش دلسرد شود به چه کسی تمایل دارد. او ممکن است با یک دوست تماس بگیرد یا ممکن است به اینترنت برود ، به اطراف خود نگاه کند و مقالات بخواند. سپس شما شروع به فکر می کنید ، کارهایی که نماد شغلی من گوگل یا جستجوی آنلاین می کند چیست؟ در این مرحله ، شما قادر خواهید بود به ذهن مشتری ایده آل خود برسید و ارتباط خود را با افرادی که مشتری ایده آل شما را احاطه کرده اند ، شروع کنید.

اینجا جایی است که سؤال شما درباره رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی وارد می شود. شما از خود می پرسید ، "چگونه می توانم با شبکه مشتری ایده آل خود ارتباط برقرار کنم؟"

به عنوان مثال: اگر می خواهید با زنان کار کنید ، 80٪ از کاربران Pinterest زن و نیمی از این کاربران مادر هستند. اگر می خواهید مادران را به تمرین خصوصی خود جذب کنید ، حتماً در Pinterest قرار خواهید گرفت. در حالی که اگر می خواهید افراد تجاری را جذب کنید ، می خواهید در LinkedIn باشید. همچنین ممکن است بخواهید در توییتر حضور داشته باشید زیرا افراد به دنبال مشاوره کسب و کار در آنجا هستند. از طرف دیگر ، فیس بوک بیشتر توسط افرادی که به دیدن تصاویر از نوه های خود می پردازند یا با دوستان قدیمی ارتباط برقرار می کنند ، استفاده می شود ، بنابراین این روش کمی نرم تر خواهد بود.

این دانش دقیق در مورد افرادی که می خواهید جذب کنید ، به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که انرژی و زمان خود را به چه مکانی اختصاص دهید. غالباً با تلاش برای ایجاد حضور در همه سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی ، درمانگران جدید بسیار نازک می شوند. در عوض ، توصیه می کنم که روی یک یا دو سیستم عامل متمرکز شوید و آنها را به خوبی یاد بگیرید. این هم زمان بسیار خوبی برای ایجاد یک ایمیل انتخابی است که منابع رایگان طراحی شده برای مشتری ایده آل شما را می دهد. این ممکن است در ابتدا کند باشد ، اما این در نهایت شروع به جذب مشتریهای ایده آل خود می کند تا به عنوان مشتری واقعی شما عضو شوند.

کایل: این چیزهای مفیدی هستند آیا این بخشی از لیست چک 28 مرحله ای است که شما ذکر کردید؟ یا در دوره 5 روزه وبلاگ نویسی شما گنجانده شده است؟

جو: لیست چک با 28 مرحله فقط اصلی "این کارهایی است که شما باید انجام دهید" هنگامی که فقط یک تمرین را شروع می کنید. مستندات LLC خود را تنظیم کنید ، یک وب سایت راه اندازی کنید - این فقط یک لیست چک بولت است. دوره وبلاگ نویسی 5 روزه یک دوره ایمیل 5 روزه رایگان است که درمانگران جدید را از طریق ایجاد نماد شغلی خود ، نحوه وبلاگ نویسی به آن آواتار و چگونگی کسب رتبه بالاتر در جستجوهای گوگل دنبال می کند. همچنین شامل فیلم ها و اطلاعاتی در مورد نحوه ساخت و انتخاب تصاویر وب سایت از جمله موارد دیگر است.



کایل: فکر می کنم شما در مورد یافتن مشتری ایده آل خود ، سمیناری را نیز برگزار کردید. آیا می توانید کمی بیشتر در این مورد صحبت کنید؟

جو: تابستان امسال کنفرانسی به نام Slow Down School ارائه می دهم: یک هفته تجربه طولانی برای کمک به درمانگران برای انجام مقیاس های خود و ایجاد زندگی ایده آل آنها. من معتقدم آنچه در مشتری و زندگی خود می خواهیم همان چیزی است که واقعاً مهم است. من فقط سه هفته در هفته کار می کنم و هر هفته آخر هفته چهار روز است ، اما من هنوز هم یک تجارت شش رقمی را اداره می کنم. شما می توانید خودتان را به اعدام بسپارید ، اما این کار در کجا انجام شده است؟ و موارد زیادی وجود دارد که می خواهم غیر از مشاوره و مشاوره انجام دهم.

این اتفاق یک شبه رخ نداد. زمانهایی بود که هفته ای 60 ساعت کار می کردم ، اما این در مرحله رشد کارم لازم بود. به همین دلیل ما تا زمانی که شما در حال رشد نیستید ، در مورد مقیاس گذاری صحبت نمی کنیم. اگر شروع به مقیاس گذاری کنید وقتی
اینگونه است که من بهترین کاندیداهای خود را برای کارهایی مانند مدیریت تلفن و برنامه ریزی پیدا کردم. من به آنها می پردازم برای زمانی که واقعاً کار می کنند. اینگونه نیست ، "من می خواهم به شما هشت ساعت نشستن در خانه منتظر تماس تلفنی بپردازم." این بیشتر است: شما امروز چند دقیقه با مشتریان تماس می گیرید و از پس آن می پردازید زمان. آنها می توانند یک مادر در خانه باشند که لباسشویی را انجام می دهد و یا شخصی شبیه به دستیار مجازی من است که بین کمک به شوهر موسیقیدانش در رزرو خود ، برای من کار می کند.

پیدا کردن کارمندانی که برنامه انعطاف پذیر دارند و می توانند در حد نیاز کار کنند بسیار مفید است. اگر بچه های بیمار دارند ، می توانند هنوز به تلفن پاسخ دهند یا تماسهای تلفنی را برای مشاوره در زمینه سلامت روان برگردانند. این امر باعث می شود خیلی راحت تر از پرداخت کسی به هفته 40 ساعت در لابی بنشینید و در کل هفته به 10 تماس تلفنی پاسخ دهید. این یک استفاده وحشتناک از پول شما است.

هنگامی که شما شروع به فهمیدن آنچه می خواهید از دستیاران مجازی خود داشته باشید ، می توانید به دنبال افرادی که این مهارت ها را دارند می یابید و سپس آنها را برای یادگیری مهارت های جدید سوق دهید.

دستیار مجازی من در آفریقای جنوبی که تمام تصاویر ما را برای وب سایت انجام می دهد با انجام برخی از تصاویر رسانه های اجتماعی برای من شروع به کار کرد. این امر باعث شد او تصاویر بیشتری را برای وب سایت انجام دهد و سرانجام قسمت های پادکست جدید من را به وب سایت ارسال کند. برای این کار ، او مجبور شد اصول اولیه WordPress را بیاموزد - بستر مورد استفاده برای وب سایت من. او مدیریت همه نویسندگانی را که برای وب سایت می نویسند نیز به عهده گرفت. این نمونه ای از چگونگی ادامه دادن فشار او برای یادگیری مهارت های جدید برای رشد در این موقعیت است.

نکته اصلی یافتن مواردی است که برای تمرین شما باید اتفاق بیفتد و سپس به طور مداوم از خود بپرسید ، "آیا باید این کار را انجام دهم یا می توانم به کسی پرداخت کنم که این کار را انجام دهد تا بتوانم مشاوره بیشتری انجام دهم؟"

كايل: آیا چیز دیگری در بخش فزاینده فاز دو وجود دارد كه آنها باید فقط به دنبال دریافت كمك اضافی در مورد آن باشند.

جو: بله ، من فکر می کنم مؤلفه دیگر به دنبال اضافه کردن پزشکان بیشتری به تمرین است. همه نمی خواهند یک تمرین گروهی داشته باشند ، بنابراین این ممکن است به معنای آن باشد که زمان استفاده نکردن از فضای تمرین خود را از اجاره نامه زیر اجاره کنید. به یک پزشک معالج کامل فکر کنید که هفته ای 20 تا 25 جلسه داشته باشد. حال اگر میزان زمان را در نظر بگیرید ، اگر واقعاً در ساعت 7:00 صبح شروع کردید و ساعت 8:00 شب رفتید ، در واقع می توانید از یک دفتر استفاده کنید ، این بدان معنی است که تا دو سوم زمان در طول هفته فضای شما خالی است. می تواند در حال استفاده باشد

همچنین ، این زمان مناسبی است که از خود بپرسید ، "آیا می توانم در طی روزهای مشخص قسمتهایی از دفتر خود را زیر و رو کنم؟" شاید شما می خواهید این کار را فقط در آخر هفته انجام دهید تا بتوانید راه هایی برای درآمدزایی اضافی پیدا کنید که مبنایی ندارد. صرفاً در وقت شما. ساده ترین راه برای انجام این کار ، اضافه کردن پیمانکاران W-2 یا 1099 به تمرین شما است و سپس درصدی از آنچه به عنوان بخشی از درآمد آنها وارد می شود ، بگیرید.

این مدل برای مشاوران با برندهای جدید بسیار جذاب است ، زیرا آنها نمی خواهند خطر اجاره دفتر ، بازاریابی یک تمرین را یاد بگیرند - یادگیری همه این موارد. اگر وب سایت با رتبه بالایی دارید و سیستم خوبی برای این که بیمه می کنید و یا بیمه نمی گیرید وجود دارد ، در این مرحله از رشد آسان تر جذب پزشکان جدیدتر که می خواهند انگشتان پا را در تمرین خصوصی بکشند ، آسان تر است.

اگر می توانید سه یا چهار نفر از این پزشکان جدید را در هفته 10 ساعت کار کنید ، می توانید به همان اندازه که از طریق تمرین خود می توانید از طریق آنها درآمد کسب کنید ، این همان چیزی است که پس از آن شما را به سمت آن علامت شش رقمی می اندازد تا شما می تواند شروع به مقیاس کردن حتی بیشتر کند.

کایل: این برای من صادق است. من با سایر فارغ التحصیلان اخیر صحبت کرده ام و آنها اغلب می گویند ، "بله ، من می خواهم وارد تمرین خصوصی شوم ، اما من واقعاً پول برای آن ندارم. من نمی دانم چگونه همه چیز را تنظیم کنم. "بعضی از آنها دفاتر را اجاره می دهند ، برخی دیگر به دنبال فضای اداری هستند ، و برخی دیگر به دنبال درمانی هستند که وقتی با مشتری نیستند ، فضای خود را اجاره می کنند.

جو: من فکر می کنم در آن مرحله چیز بزرگ از "من تنها کسی هستم که پول می آورم و تنها کسی هستم که در اینجا کاری انجام می دهم" به "من باید چیزهایی را از صفحه خود بردارم و به کسی پول بدهم. هیچ دستیار اداری در دنیا وجود ندارد که هر ساعت 100 دلار شارژ کند. خوب ، شاید وجود دارد ، اما شما نباید آنها را استخدام کنید. [می خندد]

The Marriage Minute یک خبرنامه جدید ایمیل از مؤسسه گوتمن است که در 60 ثانیه یا کمتر از ازدواج شما را بهبود می بخشد. بیش از 40 سال تحقیق با هزاران زوج یک واقعیت ساده را ثابت کرده است: چیزهای کوچک اغلب با گذشت زمان می توانند تغییرات بزرگی ایجاد کنند. یک دقیقه؟ در زیر ثبت نام کنید

منبع : sanykala